מדיניות הפרסום
להלן רשימה של מדיניות המתייחסת לפרסום מבוסס אינטרסים – אלה המעורבים כיום ואלה שעשויים להיות מעורבים בעתיד, וההשלכות האפשריות של מעשיהם.
מפרסמים וספונסרים צריכים להיות בעלי ידע מוקדם בתוכן העריכה
ועורכי העיצוב צריכים לתכנן תכנים שיתאימו לפרסום. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות, לאשר או להסיר מודעות מכל סיבה שהיא, לרבות, אך לא רק, מודעות המשפיעות לרעה על היחסים בין משתמשים או מקדמות תוכן, שירותים או פעילויות. אם מודעה אינה מאושרת מכיוון שהיא אינה עומדת במלואה במדיניות הפרסום שלנו, אנו עשויים לערוך את המודעה בהתאם למדיניות הפרסום של פייסבוק, ולא להגביל את השימוש בה בקשר לתוכן התוכן שלנו. אם איננו יכולים או לא רוצים לאשר מודעה מכיוון שהיא אינה עומדת במלואה במדיניות זו (למשל עקב הפרה של מדיניות הפרטיות), אנו עשויים לבדוק את המודעה הממוקדת ואת מיקומה ביחס לתוכן אחר ו / או שירותים לפני אישורו.
זה כולל, ללא הגבלה, בצורה כלשהי (למשל, שינוי שורת הנושא של מודעת דואר אלקטרוני או הוספת תווית ADVERTISEMENT לתוכן שנראה כעריכה), אך רק שינויים בתוכן מהתוכן שלנו, כגון מודעה למוצר או שירות חדש.
לדוגמא
יתכנו מקרים בהם מפרסם נדרש להשתמש (או להימנע משימוש) בקריטריוני מיקוד ספציפיים בכדי לציית לחוקים ולתקני התעשייה הרלוונטיים, כמו למשל כאשר המפרסם מפרסם מוצר אלכוהול אם הוא לא מכוון קהל מתחת לגיל 21. כל סוג של תוכן מיני ביעד של מודעה מותר רק אם הוא מציית להנחיות הבאות ואינו מופנה לקטינים. היא מוצגת רק בתרחישים מוגבלים על בסיס חוקים מקומיים בהם המודעה מוצבת. אין אפשרות למודעות הקשורות להימורים בכל יעד של מודעות, גם אם הן קשורות לאלכוהול. בחנויות Google Play אין אפשרות להכניס סוגי אלכוהול כל עוד הם עומדים בהנחיות שלהלן, אינם מיועדים לקטינים או מכוונים למקום ספציפי בו אנו מאפשרים במפורש פרסום באלכוהול (למשל בר, מסעדה, מועדון לילה). וכו ') והמפרסם קיבל את ההסמכה המתאימה של Google Ads. כל סוגי הפרסום המפורש באופן מיני, למעט פרסום בהימורים, אינם מורשים ב- Google AdSense, בין אם הוא מציית למדיניות שלנו בנושא קטינים או מתחתיה או ממוקד לקטינים ובין אם לא.
עם זאת, שינויים הנדרשים בכדי להבטיח שמודעה תואמת למפרט הטכני ולהנחיות הפרסום עשויים לארוך זמן נוסף. כדי למנוע עיכובים, שלח את המודעה שלך בהקדם האפשרי.
אנו בודקים באופן קבוע את מדיניות הפרסום שלנו ומוודאים כי המידע שלך מעובד באופן העומד בהם
איננו מאפשרים למפרסמים להציב מודעות או יעדי תוכן המנסים להפריע או לעקוף את תהליך בדיקת המודעות שלנו. אלפי מפרסמים ומפרסמים מפרים מדי שנה את מדיניותה של גוגל, כולל מודעות המכילות תוכנות זדוניות, מודעות זבל או מודעות המנסות לעשות שימוש לרעה במידע אישי. אם אתה מוצא מודעה שמפרה את המדיניות שלנו, אנו ננקוט פעולה ולא תראה מודעה מוקפצת בגוגל. מדיניות המודעות שלנו חלה על כל המודעות שאנו מציגים, אך הן חלות באופן ספציפי על מודעות המוצגות בחנות Google Play, + Google ושירותי Google אחרים.
פרסום מקוון יכול להיות דרך עוצמתית להגיע ללקוחות
ופיתחנו דרישות עריכה בכדי לשמור על אטרקציות למודעות שלנו למשתמשים, אנו רוצים גם להעביר פרסום שמרתק את המשתמשים מבלי להיות מעצבן או קשה לתקשר איתו. באזורים רגישים, אנו עובדים קשה כדי למנוע הצבת מודעות כאשר הם עשויים להיות בלתי הולמים.
מפרסמים המפרים שוב ושוב את המדיניות הנ"ל עשויים להיות כפופים למגבלות על אפשרויות הפרסום שלהם ב- Nextdoor
בנוסף למדיניות המודעות של טוויטר, על המפרסמים לפעול על פי מדיניות מרכז העזרה A המסדירה את השימוש בשירותי ה- A שלנו. על שותפי הביקוש לפרסום לדרוש מכל המפרסמים והלקוחות לעמוד בתנאי חוזי הפרסום שלהם איתנו.
מפרסמים המשתתפים בתכנית הבטא שלנו לפורמטים חדשים של מודעות צריכים לפנות למפרסמים שלהם בכדי ללמוד על הפורמט
דרישות מדיניות ספציפיות. מדיניות הפרסום שלנו מכילה הנחיות לגבי סוגי התוכן הפרסומי המותר ב- Nextdoor, ועליהם תמיד להיות מלווים במדיניות הקהילה שלנו. הוראה זו נועדה לאסור תוכן שלדעתנו מזיק למשתמשים שלנו ולמערכת האקולוגית הפרסומית כולה.
אם אתה משתמש בתכונת מיקוד המודעות המותאמת אישית שלנו, אתה אחראי לאמת את איסוף נתוני המודעות המותאמים אישית שלך. על המפרסם לשמור על השליטה במודעות ונתונים קשורים המוגשים לכלי Ad Manager.
אין הסכמה מראש ובכתב של המפרסם או של כל צד שלישי אחר לשימוש בנתונים אלה. יש צורך לפחות שלושה (3) ימים לפני הגשת התלונה / ות כי אנו מסכימים בכתב.