מה המחיר להלבנת שיניים

אם תרצו לשפר את החיוך, הלבנת שיניים מציעה פיתרון פשוט ונוח ללא צורך בניתוחים או בהליכים יקרים. הוא מציע אפשרות לשיפור דרמטי של החיוך והוא מציע פתרון חסכוני ואיכותי לבעיית הלבנת השיניים.

כשאתה מסתכל על תג המחיר

הלבנת שיניים מקצועית נראית כמו קפיצת עלויות גדולה, אבל האם העלויות באמת שוות את זה? בהפרש מחירים כה גדול, אולי נראה שלא כדאי לקבל הלבנת שיניים מקצועית. משתלם לקבל שיניים מולבנות באופן מקצועי, אך בהתחשב בקפיצות העלות העצומות נראה שזה לא שווה את זה

בכל מקרה

תג המחיר להלבנת שיניים מראה שהעלות בארה"ב גבוהה כמעט פי שניים מאשר בתאילנד . עם זאת, שירותי הלבנת לייזר עולים בממוצע לא יותר מ -650 דולר, וזה קפיצה גדולה מהתג מחיר של 1500 עד 2000 דולר להלבנת שיניים בתאילנד. בניגוד למחיר הזול של חומרי הלבנת שיניים, משחת שיניים עולה בארצות הברית בין 3 ל -7 דולר.
למידע נוסף בנושא של הלבנת שיניים מחיר מומלץ לגשת לאתר beyondsmile.co.il

העלות הממוצעת של הלבנת שיניים במשרד

היא 650 דולר, אך מדובר בכמעט 1,000 דולר ומעלה, תלוי כמה רופא השיניים יגבה עבור הטיפול. הדרך הטובה ביותר לקבל מושג לגבי עלות הלבנת שיניים היא ליצור קשר עם רופא השיניים המועדף עליך באתר. זה נותן לך את האפשרות לשאול שאלות על עלות הלבנת שיניים אצל רופא השיניים שלך, כמו גם כל שאלה אחרת שיש לך. גלה כמה שיניים הובאו, כמה זמן לוקח לתוצאות להיות גלויות וכמה כל הליך הלבנה עולה לך.

אם השיניים שלך צהובות או שאתה חושש מהעלות הגבוהה של הטיפול

תוכל ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו ברופאי שיניים בצפון הוליווד כדי ללמוד עוד על הלבנת שיניים אצל רופא השיניים שלך ועל העלות. אם הגעת למסקנה שיש לך הבנה מפורטת של עלויות הלבנת שיניים, יש לקחת בחשבון גם את עלות תחזוקת השיניים. לפני שתחליט, עליך להבין את היתרונות הפוטנציאליים של טיפולי הלבנת שיניים עבורך ועבור השיניים שבחרת. השלב הראשון הוא לקבוע פגישה עם מומחה להלבנת שיניים שיוכל להעריך את התאמתך להליך שבחרת – הלבנה. לפני שנתחיל לבחון את בחירתך בהלבנת שיניים לבנות יותר, והאם זה במסגרת התקציב שלך או לא, עלינו להבין תחילה את היתרונות והעלויות לבריאותך ולרווחתך – כלומר ההשפעה של הלבנה על איכות ובטיחות השיניים שלנו.

בטבלה זו תוכלו לראות את עלויות הלבנת השיניים בשיטות השונות שהוזכרו, כמו גם את השפעות הטיפול על בריאותכם ורווחתכם, כמו גם היתרונות והעלויות הפוטנציאליים.

העלות הממוצעת של הלבנת שיניים תלויה בסוג הטיפול שתבחרו

כמו גם כמה תרצו להלבין. תלוי באופציה שבחרת והאם אתה מבצע אותה בבית או בתרגול השיניים, העלויות הצפויות ישתנו בהתאם לרופא השיניים שלך ולאיכות הטיפול. מגש הלבנה לרופא השיניים יכול לעלות בין 150 ל -500 דולר, תלוי במיקום ורופא השיניים. עלות הלבנת שיניים משתנה גם תלוי אם תבחרו לקבל טיפול בבית או טיפול יקר יותר במרפאת שיניים מקומית.

המחיר הממוצע להלבנת שיניים במרפאה מתחיל ב 650 $ להלבנת שיניים בלייזר

והלבנת שיניים משרדית אצל רופא השיניים יכולה לעלות בין 300 $ ל -1,000 $ ומעלה. אם אינכם רוצים להשקיע בפרקטיקות שיניים או הלבנת שיניים בלייזר, ישנם פתרונות זולים יותר לבחירה בבית. מכיוון שביטוח שיניים אינו מכסה את כל תהליך הלבנת השיניים, תזדקקו לתכנית תשלומים המתחשבת בעלות התהליך כולו.

כאשר רופא שיניים קוסמטי נותן לך מחיר

אתה יכול להתחיל לשאול האם הלבנת שיניים מקצועית באמת שווה את העלות. למרות שעשוי להיות יקר יותר להלבנה מראש במשרד או עם הלבנת שיניים בלייזר, טיפולי הלבנת שיניים מקצועיים יכולים להיות השקעה כדאית אם אתם חולמים על חיוך בהיר יותר לבן. אם אתה רוצה לחסוך מעצמך את טרחת ההלבנה בבית, ישנן דרכים רבות במחיר סביר להירגע בבר היופי המקומי או אצל רופא השיניים שלך, אשר יכול להיות חלק מהמחיר. למרות שמוטרי יופי ורופאי שיניים שונים גובים מחירים שונים במקצת, זהו אחד מכמה גורמים המשפיעים על מחיר השיניים הממוצע – טיפולים לבנים יותר, כגון משך הזמן, סוג הטיפול ומספר הטיפולים שהם מציעים.

הלבנת שיניים מקצועית

היא אפשרות טובה, אך היא לא חייבת להיות יקרה – ישנם טיפולים המתאימים לכל תקציב של האדם. ישנן דרכים רבות להשיג שיניים לבנות ולבנות, לא משנה מה התקציב שלך, החל בעלות נמוכה ועד אפשרויות דלפק ועד לשירותים באיכות גבוהה שרופאי השיניים מציעים. לא משנה מה המצב שלך, אתה יכול למצוא את השיניים הנכונות – תהליך הלבנה שנמצא במגבלות התקציב וימלא את רצונך בשיניים לבנות באופן דרמטי. להלן כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר לטיפולי הלבנת שיניים מקצועיים, יחד עם עלותם המשוערת.

Similar Posts