התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

יתכן וקניתם מכונית חשמלית חדשה והחלטתם שלבסוף הגיע הזמן להתקין מטען ברמה 2 לרכב החשמלי שלכם. אבל איך משיגים טעינה, כמה זמן צריך לטעון אותה וכמה כוח הרכב צריך?

כל מי שחושב על רכב חשמלי בוודאי היה רוצה לדעת כמה עולה להתקין עמדת טעינה לרכב שלהם (EV) בבית

העלות של תחנת טעינה לרכב יכולה להיות מושפעת מכמה גורמים, כולל גודלה, גודל התחנה והעבודה שעושה החשמלאי, כמו גם האם ברשותך ציוד מתאים להתקנה. כאן תמצאו פירוט של עלויות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בביתכם, כולל עלויות התקנה של מטען רמה 2, רמה 3 ורמה 4. עלות ההתקנה של מטענים חשמליים תלויה במיקום המטען שלכם, בין אם הוא צמוד לקיר או בבית עם מוסך חופשי או גורמים אחרים.

חומרי התקנה מעלים עלויות

ואילו תשתית נדל"ן וחשמל קובעת עד כמה קשה יהיה להתקין עמדת טעינה חשמלית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים הללו, כמו גם גורמים אחרים כמו גודל הבית שלך, יכול להיות שנבון להזמין חשמלאי מקצועי שיתקין עמדת טעינה.

חבר בין קבלן חשמל או מהנדס מאושר עם ניסיון בהתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים

הפעל חשמלאי מנוסה ובעל מומחיות בטעינת רכבים חשמליים בתחנת טעינה. אנו מספקים רשימה מקיפה של חברות חשמל רשומות, מהנדסים ומומחים אחרים האחראים על תשתית החשמל להטענת תחנת רכב חשמלי, כמו גם מידע ליצירת תוכנית התקנה מפורטת לתחנת הטעינה לרכב החשמלי שלך. הירשם להתקנת תחנת טעינה לרכב חשמלי שיש לך רישיון, מוסמך, מורשה ומנוסה.

למטרות סעיף זה

תחנת טעינה לרכב חשמלי היא תחנה שתוכננה בהתאם לקוד תקני הבנייה בקליפורניה ומספקת חשמל ממקור אחד לרכב חשמלי אחד או יותר למקור הרכב החשמלי. הוא יכול להכיל מספר נקודות טעינה המחברות מספר מכוניות חשמליות ו / או מספר תקעים בו זמנית – ברכבים היברידיים או חשמליים בתחנה, כמו גם הציוד הנלווה הנדרש להטענת רכב חשמלי תוסף. מטרתנו היא שמאמר זה ידריך אותך כיצד להתקין את עמדות הטעינה לרכב החשמלי שלך ולענות על כמה שאלות קשורות.

אתה יכול להשתמש בשקע חשמל שכבר מותקן בביתך, או שאתה יכול לדמיין אותו כשקע חשמל שהותקן כבר. רק שים לב שכמו כל תחנת טעינה לרכב חשמלי אחר, לוקח כמה שעות לטעון באופן מלא, אך כמה דקות בלבד.

במוקדם או במאוחר

רוב בעלי המכוניות החשמליות יזדקקו לתחנת טעינה של 240 וולט, המכונה גם ספק כוח חשמלי לרכב (EVSE), שיכולה לטעון את המכונית בפחות מכמה דקות או אפילו בתוך כמה שעות. שלב הטעינה 2 הוא הרבה יותר מהיר, אך דורש התקנה בעצמכם ועל ידי חשמלאי מורשה. כאשר חברות מעוניינות לטעון רכבים חשמליים, לרוב הן בוחרות בטעינה איטית יותר של "רמה 2", המספקת כ -20 מייל לשעת טעינה לרוב הרכבים.

יש למדוד בנפרד את החשמל מתחנת טעינה לרכב חשמלי על ידי בעל המכשיר שהתקין עמדות טעינה כאלה

אם השוכר מחליט שכבר אין צורך להטעין רכבים חשמליים בתחנת הדלק, עליו לשלם על כך בעצמו. אתה משלם גם את עלויות החשמל עבור טעינת הרכב החשמלי שלך (EVSE) ו / או אספקת החשמל שלו (EPS) כאשר בעל תחנת הכוח מחליט שאין צורך בתחנת טעינה לרכבים חשמליים. במקרים מסוימים, תחנת הכוח החשמלית (EV) או ספקי החשמל החשמליים שלה (EP) ישלמו לך את דמי החיוב עבור כלי רכב חשמליים עבור חוזה שכירות שלה עם חברה פרטית או על שימוש בשכירות עם חברות קנייניות כאשר הם מחליטים כי הצורך תחנת טעינה לרכב חשמלי "כבר לא" דורשת טעינה של רכבים חשמליים.

התקנת תחנת הטעינה מתוכננת על ידי תחנת הכוח החשמלית (EV) או ספק הכוח שלה (EP)

תחנת הטעינה לרכב חשמלי לואי עטורת הפרסים בסנט לואיס, מיזורי, וכן עמדות טעינה בניו יורק, שיקגו, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, סיאטל, וושינגטון הבירה וסן חוזה, קליפורניה. בין אם זו הרכישה הראשונה שלך של רכב חשמלי ובין אם אתה הבעלים של חברה עם צי של רכבים חשמליים לעובדים, אנו יכולים לעזור לך בתכנון והתקנת עמדת הטעינה האידיאלית. בין אם אתם מעוניינים להתקין מטען חשמלי לרכב בביתכם או בנכס המסחרי, איש מקצוע יכול לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר האפשרי במחיר הנמוך ביותר – חווית טעינה אפקטיבית, אמינה ואמינה.

Similar Posts