איפה כדאי לנהל השקעות נדל"ן בארהב

אם אתה משקיע בנכס פיזי, אתה יכול לשלוט בהשקעה שלך. ייתכן שיש לך גם השקעה פסיבית לחלוטין שאינה דורשת ניהול. אם אתם קונים בשוק הלא נכון או במחיר שגוי, אתם עלולים להגיע לנכס עם תעריף שכירות נמוך או שאינו משתלם כבר שנים רבות. אם אתה רוצה לקנות נכסים פיזיים, אתה צריך להגדיר את השוק.

אם אין לך כישורי עשה זאת בעצמך

אתה יכול לשקול השקעה בנדל"ן באמצעות פלטפורמות REIT או מימון המונים במקום להשקיע ישירות בנדל"ן. REIT אם אינך רוצה לסבול את הטרחה של ניהול נכס להשכרה או לקבל מקדמה של 25%, קרן השקעות בנדל"ן (REIT) היא דרך קלה להתחיל להשקיע בנדל"ן. קרנות השקעות נדל"ן (REIT) הן אידיאליות למשקיעים שרוצים להשיג תיק נדל"ן ללא עסקאות נדל"ן מסורתיות. REIT נוצר כאשר חברה (או נאמנות) משתמשת בכספי משקיעים כדי לרכוש ולנהל נדל"ן מניב.

REIG קונה ומנהלת נדל"ן ולאחר מכן מוכרת חלק מהנכס למשקיעים

REIG קונה משהו כמו בית משותף ומשקיעים יכולים לקנות בו יחידות. בקבוצת השקעות נדל"ן טיפוסית, חברה קונה או בונה סדרה של בתים משותפים או בתים משותפים ולאחר מכן מאפשרת למשקיעים לרכוש אותם דרך החברה, ובכך להצטרף לקבוצה. כאשר אתה משקיע ב-REIT, אתה משקיע בנכס של חברות אלו ללא סיכון נוסף של בעלות על הנכס בעצמך.

קרנות REIT נוטות לשלם דיבידנדים גבוהים, מה שהופך אותן להשקעה רגילה לפרישה. משקיעים שאינם זקוקים להכנסה קבועה או שאינם רוצים לקבל אותה יכולים להשקיע מחדש באופן אוטומטי את הדיבידנדים הללו כדי להגדיל עוד יותר את השקעתם.

קודם כל

בהשוואה להשקעה במניות, השקעה ממונפת יכולה בדרך כלל להשיג יותר תשואה. בניגוד למשקיעים במניות ובאג"ח, בעלי בתים פוטנציאליים יכולים להשתמש במינוף לרכישת נדל"ן על ידי תשלום חלק מהשווי הכולל מראש, ולאחר מכן תשלום החלק הנותר בתוספת ריבית לאורך זמן. מכיוון שאתם מתגוררים בנכס, גם נכס רב-משפחתי זכאי למימון ראשוני למגורים, המציע ריביות נמוכות יותר ודרישות מקדמה נמוכות יותר בהשוואה להלוואות נדל"ן להשקעה. ניתן כמובן גם לקנות ולהשכיר את כל הנכס להשקעה.

זו יכולה להיות השקעה לטווח ארוך

ומשקיעים יכולים לקנות רק נכס אחד או שניים בכל פעם. קבוצת השקעות בנדל"ן השקעה בקבוצת השקעות בנדל"ן (REIG) היא דרך לשמור על פוטנציאל הרווח של נכסים פרטיים להשכרה, שניתן לומר כי הוא יתרון גדול יותר מ-REIT במחירים גבוהים. אחת הדרכים העיקריות שבהן משקיעי נדל"ן להרוויח כסף היא להפוך לבעלים של נכסים להשכרה.

העובדה שכל כך הרבה אנשים רוצים או צריכים לשכור בתים

דירות או דירות יוצרת פוטנציאל רווח עצום למשקיעים עם הכנסה משכירות. עבור משקיעים, מדובר במציאת הערים הטובות ביותר להשקיע בהן ואולי להימנע מהגרועות ביותר. יחד עם זאת, זוהי דרך טובה לחסוך זמן כדי למצוא נכסים מתאימים להשקעה ושוכרים להשכרה.

בין אם משקיעי נדל"ן משתמשים בנכס שלהם

כדי לייצר הכנסה מדמי שכירות או לוקחים את הזמן שלהם עד שהזדמנות המכירה המושלמת תופיע, אפשר ליצור תוכנית השקעה חזקה על ידי תשלום חלק קטן יחסית מההשקעה לפני שווי הנכס הכולל. להשקעות נדל"ן יש פוטנציאל תשואה מצוין והן מגוונות את התיק שלך כדי להגן עליך מפני מיתונים ותנאים כלכליים שליליים אחרים.

כאשר בוחרים את סוג ההשקעה בנדל"ן המתאים ביותר עבורכם

חשוב גם לזכור כי משקיעים רבים מצליחים להשקיע בסוגים שונים של נדל"ן. הסוג הטוב ביותר של השקעה בנדל"ן יהיה תלוי בגורמים רבים, ועל המשקיעים להקפיד לא לשלול אפשרויות כלשהן בעת בחינת עסקאות פוטנציאליות. כמו כן, עליכם לעשות מחקר קטן באילו שווקי נדל"ן כדאי להשקיע כעת. אז קחו את הזמן לחקור את שוקי הנדל"ן השונים ואת הצמיחה החזויה שלהם כדי לזהות את התחומים שסביר להניח שיתנו לכם החזר טוב על ההשקעה שלכם.

חקור את שוקי הנדל"ן הרב-משפחתיים בקולורדו

קליפורניה, פלורידה, אריזונה, נבדה, יוטה, צפון קרולינה ופלורידה, ותגלה שכמה ערים עם תשואה גבוהה הן הטובות ביותר למשקיעים. בעת רכישת נכס להשקעה, בחירת המיקום היא קריטית. בנוסף למיקום הנכס, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים נוספים בעת הערכת תשואות השכרה ובחירת מיקומי השקעה. לדוגמה, עליך לדעת היכן לשכור, כגון אחוזי הכנסה, משרות, שיעור פנויות, מחיר דיור, תעשייה וקצב גידול האוכלוסייה.

OPISAS בוחרת אזורים ברחבי העולם שבהם הקשר בין שווי הנכס לשוק השכירות מספק את הזדמנות ההשקעה הטובה ביותר עם תשואה מיידית

הזדמנויות השקעה אמיתיות נפתחות בערים קטנות עם שיעורי צמיחה כלכליים ודמוגרפיים גבוהים יותר. כמובן, רוב המשקיעים מרגישים שהמחירים גבוהים מדי בשווקים גדולים.

גם קרנות השקעה גדולות וחברות ליסינג מתחרות על נכסים להשכרה במחירים סבירים ובעלות חוסן פיננסי חזק יותר

השקעה בשוק שבו שיעורי הפנויות כבר גבוהים או מחירי הדיור גבוהים ביותר עשויה להיות השקעה בנדל"ן שקשה להשגה. בשוק שבו היצע הבתים החדשים לבחירה מוגבל, בניית בתים מיוחדים עשויה להיות אסטרטגיית השקעה משתלמת במיוחד. בין אם אתם מעוניינים לפתח נדל"ן מתחילתו ועד סופו, או להרוויח מרכישות ונדל"ן לטווח ארוך, קרקע גס ובנייה חדשה מספקים הזדמנויות ייחודיות למשקיעי נדל"ן.

המשקיע המנוסה טאן מריל מסביר כיצד אסטרטגיות מוכחות אלו יכולות לעזור לך לנצל את הזדמנויות הנדל"ן הנוכחיות

אם אתם מכירים חברות כמו פרוספר ו-LendingClub, המקשרות בין לווים למשקיעים שמוכנים ללוות כסף לצרכים אישיים שונים, כמו חתונות או שיפוץ בתים, תבינו איך להשקיע בנדל"ן באינטרנט. הם יכולים גם לגוון את אסטרטגיית ההשקעה שלך ולאפשר לך למנף את הניסיון של מפתחים (במקום לנסות ליישם פרויקטים כאלה בעצמך).
למידע נוסף על השקעות נדל"ן בארה"ב ניתן לגלוש לאתר

משקיעי נדל"ן מסחרי עשויים לגלות שהם מייצגים פוטנציאל הכנסה גבוה יותר

תנאי שכירות ארוכים יותר ושיעורי פנויות נמוכים יותר מאשר צורות אחרות של נדל"ן. בנוסף, למרות שנכס להשכרה יכול לקחת חודשים והרבה ניירת למכור, ל-REIT יש יתרון נזילות מכיוון שהוא נסחר בבורסה. אסטרטגיות היציאה הנפוצות ביותר בנדל"ן למגורים כוללות סיטונאות, שיפוץ, רכישה ובעלות על נכסים שיכולים לשמש ליצירת הכנסה מדמי שכירות.

לדוגמה

אני הבעלים של כמה נכסים להשכרה, משקיע בכמה קרנות REIT ומתכנן לקנות בית נופש במהלך השנה הקרובה. לטווח ארוך יותר, אני מתכנן להוסיף השקעה אחת או שתיים של מימון המונים ברגע שייווצר "בסיס" השקעה טוב של הנכס עם תזרים מזומנים יציב ו-REIT אמינים. מאז 2011, בבעלותי מגוון נכסים להשכרה ב-4 מדינות שונות ואני לקוח של Spartan Invest מאז 2015.

Similar Posts