אין לכם מקום בכיס למכשיר הנייד? הכירו את הרצועה לאייפון

הסוללה של הטלפון מתרוקנת במהירות כאשר אתה משתמש הרבה במצלמה, משחק הרבה משחקים, משתמש בטלפון כל היום לניווט GPS או מבצע פעילויות עתירות סוללה אחרות. אם אתה צריך להשתמש בסמארטפון במזג אוויר קר, טלפון סמסונג המצויד באקסינוס יעבוד בצורה מושלמת. אתה יכול לטעון את הטלפון במעטפת שלו, אך מהירות הטעינה תהיה בעדיפות בהתאם למטען המשמש.

כפי שאתה יכול לראות

שדות מגנטיים חזקים יכולים להשפיע על הטלפון שלך, כך שאם אתה משתמש בטלפון כמצפן או מתקשר במשך זמן רב בנוכחות שדות מגנטיים חזקים (במשך חודשים או שנים) הטלפון שלך יושפע. . המשמעות היא שמצפן אלקטרוני מושפע מהשדה המגנטי הסמוך, אך מחזיק טלפון מגנטי לא יפגע בו. רכיבים ואפליקציות אינם מושפעים, כך שאינך צריך להשתמש בטלפון בשדה מגנטי חזק.

רוב מחזיקי הטלפונים המגנטיים בשוק משתמשים במגנטים קטנים שאינם פוגעים במעגלים או בפונקציונליות של הטלפונים שלך

ניתן לחבר עדשות סמארטפון למארזי מצלמות לטלפונים iPhone, Samsung, OnePlus ו- Google כדי לשפר את יכולות המצלמה של הסמארטפונים שלך. ניתן גם לרכוש מארזים לסמארטפון עם סוגריים וחוטים מובנים ולחבר אותם לחצובות מקצועיות יותר ולאביזרי מצלמה אחרים על הכתף.

אלה כוללים צילום באמצעות טלפונים עם עדשות מצלמה מרובות כמו ה- iPhone XS ו- Samsung Galaxy Note 10

התקנים מסוימים, כגון טלפונים חכמים מסדרת Samsung Galaxy Note, כוללים חרט מסופק המשמש ככפתור תריס מרחוק לא בולט שיכול להיות מוסתר בכיס או ביד כאשר אתה מוכן לצלם. עם סמארטפונים של Android, תוכל לבקש מ- Google Assistant שלך לצלם תמונות או תמונות סלפי בכל עת ולקבל תמונה על ידי פתיחת אפליקציית המצלמה באמצעות הטלפון החכם שלך.

חצובה בגודל כיס מושלמת לצילומי סמארטפונים והיא אגנוסטית במכשיר

כלומר ניתן להשתמש בה עם או בלי טלפון. ניתן לקצץ מקרי מגן רבים אך ל- SlimClip יש תכונה מובנית להדבקה לחיבור הטלפון למותניים, לחגורה או לכיס שלך אם ברצונך לצרף קליפ קונבנציונאלי למארז. הוא מוסיף רוחב 21 מ"מ למכשירי iPhone ומתאים למכשיר הנייד שלך, כך שתוכל לתייג אותו איתך בהרפתקאות הקיץ שלך.

אם אינך מכיר מנעולים מרובעים

הם מייצרים מארזים לטלפונים ניידים שיכולים לחבר את הטלפון החכם שלך לנקודות נעילה מתאימות על האופניים או על המכונית שלך, או מארזים שפועלים כמו סרט זרוע. מקרים כאלה משולבים לעתים קרובות עם קליפ חגורה או נרתיק כדי להפוך את הטלפון לבטוח יותר. כרגע אני מציע מארזי מצלמות לטלפונים iPhone, Samsung, OnePlus ו- Google.

אתה צריך אייפון

כדי להגדיר את Apple Watch המאפשר סלולרי, וזאת מכיוון שהוא אינו מקושר למכשיר מסוים כגון המערכת הסטנדרטית המחייבת את חיבור ה- Apple Watch ל- iPhone. אתה יכול להשתמש במערך משפחתי עם סדרה 4 הישנה יותר אך הרוב המכריע לא קונה גרסה סלולרית של השעון, כך שלא סביר שתעביר אחד לילדים (אם כי אפשר למצוא כמה תמורת הרבה כסף על שוק יד שנייה). הורים יכולים להגדיר כרטיס Apple Cash בטלפון שלהם ולקשר אותו לשעון הילדים.

כללים כלליים בנושא בטיחות האקדח צפויים לחול על נשיאה ושימוש בנשק ומכשירים להגנה עצמית

כולל מארז הטלפון הנייד של המעיל הצהוב. מארזים, שומרי מסך, מחזיקי טלפונים ניידים, אביזרי מצלמות – יש לנו הכל. במהלך השבועות האחרונים צברתי את ילדתי בת השמונה ב- Apple Watch SE כדי לראות כיצד ניתן להשתמש בשירות ההתקנה המשפחתי החדש באמצע מגיפה בעולם האמיתי או לפחות בחוויה אמיתית.

הימנע ממצבים בהם העור שלך בא במגע עם Apple Watch

כבל הטעינה המגנטי של Apple Watch, מטען MagSafe Duo או ספק הכוח המגנטי של ה- Apple Watch למשך זמן רב בזמן החיבור. אין להשתמש ב- Apple Watch פגום (למשל עם מסך סדוק או מעטפת, דליפת נוזלים נראית לעין או רצועות פגומות) אם ניתן להשתמש בו כדי לגרום לפציעה. הפסק להשתמש ב- Apple Watch, בפסולות היד שלו, בכבלי הטעינה המגנטיים של Apple Watches, במטעני MagSafe Duo או בתחנת הטעינה המגנטית של אפל אם אתה חושד שהם עלולים להפריע למכשיר הרפואי שלך.

אם אינך בטוח לגבי גודל הטלפון שלך

תוכל למצוא מידע זה בהגדרות> פרטי המכשיר בטלפון שלך. יצרנים של אביזרים לטלפונים ניידים, כגון הטלפון החכם של המעיל הצהוב ומארזי הלם, מייצרים שרוולים מותאמים ומקסימליים ומתייחסים אליהם במוצרים הרשומים באתר שלנו. המכשיר יכול להרגיש חם מדי עם Apple Watch Series 3 (טלפון נייד GPS) או Apple Watch Series 4 (GPs phone) או Apple Watch SE (טלפון נייד GPRS) או Apple Watch Series 6 (טלפון נייד GPS).

ייתכן שאתה מודע לגודל הכיסים האחוריים שלנו בכדי להכיל טלפונים גדולים יותר מהטאבלט כיום

כאשר אקדח הלם מעיל צהוב אינו מוקלט כאילו הוא מתאים לטלפון בגודל פלוס או מקסימלי, זה אומר שהוא לא מתאים לדגם שמתאים לטלפון בגודל סטנדרטי.

שירותי אחסון בענן כמו תמונות Google ו- iCloud הם דרך מצוינת לצלם המון תמונות מבלי לדאוג כמה שטח האחסון יישאר בטלפון שלך.
על מנת לראות מידע בנושא של רצועה לאייפון יש לבקר באתר must-shop.co.il

Similar Posts