טיפים לבחירת רמקולים לבית

הרמקולים קובעים את איכות הצליל הכוללת של מערכת הסטריאו שלך ולכן כדאי להאזין למספר דגמים שונים לפני קבלת החלטה. אחד הדברים הנחמדים ברמקולי סטריאו הוא שישנן אפשרויות מוצקות ברוב אזורי התקציב.

רמקולי סטריאו מופעלים מבטיחים צליל מעולה מבלי לתפוס הרבה מקום בחדר

הם אידיאליים למינימליסטים חובבי מוזיקה שרוצים סאונד נהדר ללא צורך בהרבה ציוד. אינך צריך לדאוג להעביר חוטים חזרה לסלון שלך או למקם רמקולים באמצעו, ותקבל צליל טוב יותר למוזיקה וסרטים מאשר עם פס קול.

בעת תכנון מערכת סאונד

עליך לוודא שאתה בוחר רמקולים ומגברים שעובדים יחד. אתה לא צריך רמקולים ענקיים כדי לפוצץ מערכת היקף של 7.1 ערוצים לצליל טוב. אם אתם מחפשים סאונד, סרגל קול הוא אפשרות טובה להרכיב מערכת משלכם עם מקלטים AV ורמקולים היקפיים.

חלק מהרמקולים מציעים יותר צליל מאחרים ומספקים אותה רמת הספק כמו מגבר

אם יש לך מגבר, חפש רמקולים בעלי רגישות גבוהה (90 dB) כדי להפיק את המרב מהמערכת שלך. מצד שני, כשאתה מסתכל על המקלט והמגבר שלך, אנו משתמשים במגבר שנשמע טוב יותר מהרמקולים שלך לפשטות.

הרבה רמקולים רגישים ואיכותיים צריכים הרבה כוח

כדי לתת את המיטב. גילינו שניתן להשיג צליל טוב יותר בעזרת מקורות רכיבים נפרדים כגון מגברי סטריאו, כבלי רמקולים טובים, חיבורי שמע, זוגות רמקולים נפרדים ורמקולים פעילים עוצמתיים, אך זהו יוצא מן הכלל ברור. אנו ממליצים לרכוש רמקול מיוחד לערוץ מרכזי, סאב וופר מיוחד או שני רמקולים מדף ספרים המהווים בחירה מצוינת בעת הרכבת מערכת בידור עם סראונד.
בכדי לשמוע עוד מידע אודות MUSIC STORE PRO וטיפים לבחירת רמקולים לבית כדאי להעיף מבט ב- audiovideo.co.il

רמקולים גדולים עוזרים לשמור על במה הקול חיה

חלקה וסוחפת שהיא חלק חשוב מצליל הקולנוע הביתי. עם זאת, אם המערכת נמצאת בשטח קטן יותר, נניח במשרד או בחדר השינה שלך, זוג רמקולים עשויים להתאים יותר. עם מעמד לרצפה, יש להם את הסאונד הכללי הטוב ביותר ואת ארונות הרמקולים הטובים ביותר התואמים את הביצועים.

אם אתה מאזין פסיבי שאינו רואה אותך יושב בשקט במשך זמן רב ומעריך את הצליל

זוג מדף ספרים איכותי או רמקולים צמודים על הקיר עשויים להיות בדיוק הדבר. אם אתה אוהב מוזיקה כבדה בס, או אם אתה רוצה להוסיף סאב וופר נוסף למערכת שלך כדי להתמודד עם הקצה הנמוך, אתה יכול גם לשלב את הרמקולים האלה. אתה יכול להוסיף סאב במערכת עם ערוצי LFE כדי להרחיב אותו מ- 7.1 ל- 9.2 או 11.2 אבל ללא קשר לכמה סאב אתה משתמש, עליך לבחור בהגדרת קולנוע ביתי גדול יותר עבור ex-treme 12.6 כאשר דרושים יותר רמקולים עבור הקולנוע הביתי.

עבור סרטים

אתה יכול להרחיב את ההתקנה שלך ליצירת סביבת סראונד עם מקלט ורמקולים נוספים על מנת לספק חווית קולנוע ביתית אינטנסיבית יותר. הרמקולים יכולים להיות קווייים או אלחוטיים, זוגות סטריאו פשוטים או צליל היקפי רב ערוצי. אם אתה רוצה ש- Dolby Atmos (צליל היקפי מבוסס אובייקטים) יחווה במערכת שלך, תזדקק לשני רמקולים לפחות עם ארבעה ערוצי הגבהה לכל היותר.

במדריך זה נבחן סוגים שונים של מערכות שמע ביתיות

החל מסרטי קול ורמקולי מדפים ועד חבילות רמקולים היקפיים מלאים. אלמנטים חשובים נוספים הם סוג הרמקול, חדר האזנה, העדפות אישיות ושיקולים אחרים בנוגע לאודיו וסטריאו בבית. מערכת סראונד המורכבת מחמישה רמקולים וסאב -וופר מכונה בעצם מערכת 5.1.

בעת יצירת מקלט A / V עם מספר רמקולים וסאב וופר

מערכת צליל היקפי מפצלת את פס הקול של Au Dio של סרט לשישה ערוצים נפרדים או יותר ושולחת כל אחד מהערוצים לרמקולים / סאב וופר המתאימים. הטמבר צריך להתאים למערכת הרמקולים בזמן שהצליל עובר מרמקול אחד למשנהו. מותגי רמקולים שונים נשמעים שונים כאשר הצליל עובר מרמקול אחד למשנהו, אך בסביבות צליל אתה רוצה שחתימת הצליל תישאר בעינה עד הסוף.

הם לא מנסים למדוד כמה גדול רמקול הם מוכרים לך

הם מנסים להבין איזו השפעה תהיה למאפיינים המרחבים שלך על צליל הרמקולים שלך. רמקולים בחדר קטן יהיו דקים וזעירים בחדר מערה, בעוד רמקולים בחדר גדול יציפו את החדר. פסי קול רבים טוענים שהם יוצרים חווית צליל היקפי ללא צורך ברמקולים אחוריים, אך זה לא נכון ברוב המכריע של המקרים.

מיקום הרמקול שלך בחדר שלך יכול לעשות הבדל גדול עד כמה הם נשמעים טוב

משטחים קשים כגון חלונות ורצפות עץ יכולים להדהד, לעוות אודיו, להגביר ולבטל את ביצועי הרמקולים. רמקולי רצפה תופסים יותר מקום מרמקולי מדף והם יקרים יותר, אך מציעים איכות צליל טובה יותר.

בהתחשב במצב הנוכחי

קניות מקוונות עשויות להיות האפשרות היחידה, אך לפחות שמע כיצד נשמע הרמקולים במערכת שלך כאשר אתה נמצא בשלב מגניב, ותוכל לשלוח אותם בחזרה אם אינך מרוצה. רמקולי מדף ספרים מציעים את הרבגוניות של אפשרויות אלחוטיות במחיר של עוצמה ובס; רמקולים רצפתיים נותנים צליל מעוגל יותר עם מסגרת גדולה יותר, ואפשרויות הכבלים שולטים. בתקן האודיו הביתי הסטנדרטי היו בעבר שני מגדלי רמקולים ומקלט אך זה יצא מהאופנה עם הופעתו של סראונד.

Similar Posts