חידוש צנרת ללא תעלה

חידוש צנרת ללא תעלה

קבלני ביוב ובעלי צנרת יכולים לחסוך זמן וכסף משמעותיים על ידי החלפת קווי מים וביוב באזורי מגורים ותעשייה, על פי דו"ח חדש של משרד האנרגיה האמריקני. חברות בנייה תת קרקעיות שימשו במשך עשרות שנים בקהילות ברחבי העולם להחלפת צינורות מים קיימים או מערכות ביוב, לרוב ללא השפעה מועטה על הסביבה או עלויות חסכוניות.

הפסקות צנרת הן שיטת הנחה ללא תעלה המאפשרת נזק מינימלי לצינורות ושימוש בחומרים לא רעילים כמו חול ונייר זכוכית

כמעט כל חומרי הצינור הישנים יכולים להיסדק, להתפוצץ או להחליף ולהתפוצץ. מערכת ההתפוצצות ההידראולית הרב-תכליתית GRUNDOBURST, אשר יכולה לשמש לתיקון חלקי או לשיקום צינורות ללא קרע סטטי ולהחלפת צינורות ישנים בחומרים חדשים באמצעות שילוב של צינורות מים בלחץ גבוה וטמפרטורה נמוכה. הוא זמין למגוון רחב של יישומים, החל מתיקון והחלפת צינורות וכלה בבניית צינורות חדשים או מערכות ביוב.

צינורות מתפוצצים עצמם הם בנוסף להחלפה

שיטה חלופית להחלפת צינורות תת קרקעיים ללא צורך בתעלות מסורתיות. העברת צינורות, הכוללת טכניקה המכונה התקשות הצינור הקיים, היא אחת החלופות הרבות לחפירת תעלות ושימוש בשברים הידראוליים.

פריצת צינורות ללא תעלה הינה אחת מהשיטות הללו

המאפשרת הנחת צינורות חדשים לאורך תוואי הצינורות הקיימים. פריצה היא שיטה מבוססת להחלפת צינורות שחוקים והיא השיטה הנפוצה ביותר להחלפת צינורות. במקרה של קרעים בצינור סטטי, מוט פרץ נדחף דרך בור הצינור הקיים בו מחוברים צינורות הפיצוץ והתקנה ונמשכים חזרה לפירי הצינור. CaJenn משתמש בסוג של צינור פרץ הנקרא פרץ סטטי. במקרה של צינורות סטטיים, הצינורות נשלפים למעשה מהבור באמצעות כוח גולמי באמצעות פנאומטי (שיטות סטטיות של צינורות מתפוצצים). השיטה הסטטית – קרע בצינור – מאפשרת החלפת צינורות ללא תעלות ללא תעלה או שימוש בשבר הידראולי או בשיטות אחרות.

קרע בצנרת

הוא אחת השיטות הנפוצות ביותר להחלפת צינורות המועמדים ל"הקשחה במקום "של צינורות שייתכן שיהיה צורך להגדיל אותם. קידוח צינורות הוא מסורת בה צינורות נכשלים ומחליפים אותם בשילוב של שבר פניאומטי, הידראולי ושיטות אחרות.

הפסקות צנרת הן השיטה היחידה לשיקום צינורות בשוק בה יש צורך באפשרות להתקין צינורות חדשים במקום הקיימים המוחלפים

תהליך זה אינו דורש תעלות והוא הרבה יותר עלות – יעיל יותר מקידוחי צנרת או קרע. קרעים בצינורות באמצעות פירים קיימים או חפירות קטנות להכנסת צינורות – כלים מתפרצים וצינורות חדשים הם השיטה הנפוצה ביותר לתיקון צינורות בארה"ב ובאזורים אחרים באירופה ובאסיה. הוא שונה מרירית הצינור בכך שהוא מאפשר להחליף צינורות מפעל וייצור בצינורות חדשים ואיכותיים ממקורות אחרים.

צינורות פגומים קיימים מוחלפים בצינורות חדשים ואיכותיים יותר ממקורות אחרים, המגיעים בדרך כלל מאותו מקור המקורי.

כאשר התעלה פתוחה, עובדי העירייה מאתרים את צינור הביוב, מתקנים או מחליפים את הצינור ומתקנים אותו. אותה חילופי תעלות כמו תעלות קיימות, אלא שהצינורות הישנים מוסרים.

קרע בערוץ הראשי אמור לקחת יום בלבד

אך התהליך כולו יכול להימשך מספר שבועות. ברוב המקרים, כל שעליך לעשות הוא להכין את הקו לחידוש או להחלפה. יש לחפור את התעלה כדי לשמור על יציבות קירות הצד, ואילו תיבת תעלות ניידת חייבת לספק אזור עבודה בטוח כדי למנוע את התמוטטות הדפנות.

אם הבדיקה והבדיקה של הצינור המחודש מסתיימים ללא תוצאות מספקות

יש לשלב את הצינור מחדש ברשת הצינור הקיימת. יש להפריד את החלק הרזרבי מכל צינור וחתיכת T בבור החפירה, מכיוון שהוא מוכן להחלפה. במקרה של צינור פרוץ, כל חיבורי ההפעלה וחיבור ההפעלה לרוחב מופרדים וחיבור ההפעלה לרוחב מופרד.

אם אין זה הגיוני לפרוץ את קו השירות בצד, יש לחפור את התעלה כדי להניח קו צד חדש של השירות. מחפר עם דלי ברוחב שני מטרים משמש לחפירת תעלה המשמשת בית עם שלושה חדרי שינה.

ניתן לשמור על פינוי מי שפכים על ידי שאיבה או אפילו חסימה של צינורות במעלה הזרם לצינורות במורד הזרם במהלך תהליך הפיצוץ

באופן כללי, ישנן שלוש דרכים לחידוש חיבור ביוב: הנחת קו אספקה חדש, צביעת צינור מחדש ושילוב צינור הביוב המחודש בפיר. החיבור בין צינורות הביוב המתחדשים לפירים חייב להיות אטום למים לחלוטין.

Similar Posts