אינסטלטור לפתיחת סתימות

איך לפתוח סתימה במערכת אינסטלציה

היעילים ביותר הם כבלים גמישים שתוכננו במיוחד המכונים חלזונות או נחשי ניקוז. מדובר במשאיות בסיוע חשמלי המותקנות בקטעים של קו האספקה שאינסטלטורים יכולים להגיע אליהם כדי לפרוץ סתימות. אינסטלטורים יכולים להשתמש גם בסילוני מים בלחץ גבוה כדי לפוצץ שורשים ושקעים אחרים בצינור הביוב. אנו שומרים את תור ניקוז האינסטלטור לסתימות קשות ששיטות יומיומיות אינן יכולות להתמודד איתן. על מנת לבטל את הסתימות בצינור הניקוז, נחש אינסטלטור הוא כבל פלדה גמיש ארוך העטוף סביב סליל ומצויד בארכובה ידנית. הנחש ואז צולל לתוך הצינור שלך כדי להסיר את החסימה במערכת.

למתקינים מקצועיים יש גישה לכמה כלים להסרת סתימות ביוב מבלי לפגוע בביוב הראשי או בצינור הביוב

אמנם ייתכן שתוכלו להמיס קבקבים קטנים בעזרת חומרי ניקוי כימי ניקוז כימיים, אך יתכן שתגלו כי קבקבים גדולים יותר זקוקים לתשומת לבו של אינסטלטור מקצועי בכדי לבדוק את צינורות הביוב ולתפוס פקקים, במיוחד אם ישנם יותר מאחד. מצלמות בדיקת ביוב מיני יכולות לעזור לאינסטלטורים לאבחן בעיות ושבלולים, נחלי ניקוז, סילוני מים בעלי ביצועים גבוהים וניקוי ניקוז מקצועי יכולים לעזור להם לשבור או להמיס סתימות.

מצא תקע ניקוי הממוקם באזור צינור ניקוז גדול

כגון במרתף, בחדר הזחילה, במוסך או בבסיס ביתך. ניתן להשתמש בשיטת ניקוי ביוב מכנית, בשיטת ניקוי ביוב הידראולית או בשיטת ניקוי ביוב כימי. זה כמו קערה כפולה בכיור המטבח: אתה מכניס סמרטוט רטוב לתוך פתח ניקוז ואז טובל את השני פנימה.

ניתן להבריג בידיים צימודים גדולים מברגה עשויים מלכודות PVC או פלסטיק. רוקן את המים מהמלכודת לדלי כדי שלא ייסתם. תן לצינור שלך להתנקז בזמן שאתה והשרברב עובדים יחד כדי להסיר את הסתימה.

כאשר השרברב שלך מגיע למיקומך

הנח מצלמה על צינור הניקוז. ברגע שהשרברב יידע את סיבת הסתימה והיכן הוא נמצא, הוא יכול להתחיל בתיקון. לחלק מהשרברבים יש כלים מיוחדים שיכולים לסייע בביטול סתימות בעייתיות, כמו הידרוטרים או ניקוז תעשייתי.

ייתכן שתוכל לנתק או לפתוח צינור סתום עם פסולת ולהסיר את הפסולת כדי לפתור את הבעיה. דרך נוספת לאינסטלטור לפתור בעיה היא לחפור בגינה שלך בזמן שהם מנסים לתקן משהו אחר.

אם אתה חושד שחסמת ניקוז

החדשות הטובות הן שאולי תוכל להסיר אותן בעצמך. אם הניקוזים בביתכם מאטים, סביר להניח שהבעיה היא צינור ביוב חסום. שורשי עצים לא רק גורמים לסתימות ניקוז מקומיות, אלא גם עלולים לשבש את מערכת הביוב הראשית שלכם.

אם מפלס המים עולה או יורד בשירותים

ייתכן שיש לך בעיה עם הניקוז הראשי שלך או שהמים בשירותים שלך עולים או יורדים מסיבה כלשהי. בדוק את מפלסי המים של הביוב המושפעים באמבטיה או במטבח שלך. אם אתה שוטף אסלה, נראה שהמים תלויים לרגע בכיור.

כאשר מים זורמים לאסלה מהניקוז הצינור יכול להתמלא וליצור ואקום

גז ביוב ללא בקרה יכול להיכנס לבית ולגרום למחלה או לפיצוץ. עליכם לדעת גם אם המתקנים הסניטריים או הצינורות שלכם סתומים בכיורים מגרגרים או בריחות רעים ברחבי הבית.

אחד הסימפטומים האופייניים לחסימת ניקוז גדולה הוא מים בחלק האחורי של האמבטיה או המקלחת. כשזה קורה, כשאתה מנסה לנקז את המים, זה נכנס לביוב ונסתם למעלה. אם צינור הביוב הראשי שלך סתום, ייתכן שייקח זמן עד שהחומר יתנקז.

השירותים הם בדרך כלל הניקוז הראשון שמושפע מחסימה של הצינור הראשי מכיוון שהוא מחובר למערכת הביוב

נראה שהמתקנים הסניטריים שלך מפסיקים להתנקז. קו ראשי סתום יכול למנוע מהביוב שלך לתפקד כראוי, ועלולות להיות לך תגובות מוזרות בעת השימוש במערכת התברואה שלך.

אינסטלציה

הנגרמת על ידי ביוב וביוב סתומים, יכולה להיות יקרה ומתסכלת עבור בעלי בתים. ניקוז סתום הוא כאב ראש עבור בעלי בתים רבים, אך ביוב סתום נמצא ברמה אחרת. אם קו ביוב ראשי נחסם, קשה או בלתי אפשרי לביוב (שחור או אפור) לברוח מהחיבורים הביתיים.

במקרים מסוימים ייתכן שיהיה לך ניקוז איטי או אפילו ניקוז בודד בביתך בגלל צינור פליטה. זה מראה לך איך אוויר יכול לזרום דרך צינור האוורור שלך ולהיכנס לנקז שלך דרך צינור חסום. פסולת שתרצה להסיר מביתך נשארת בצינור ולא בביוב.

צינורות אוורור מכניסים אוויר לצינור ומאזנים את לחץ הצינור עם המים שנכנסים לנקז

אם צינור האוורור חסום, זו בעיה ומערכת התברואה שלך לא עובדת כמו שצריך. כדי לחסום צינור פורקן על הגג, חפשו צינור שחור בקוטר 3 אינץ 'עשוי PVC או ברזל יצוק.

אם הניקוז בביתך מאט, ייתכן שהסיבה היא צינור פתח אוויר. זהו סימן לכך שאוויר זורם דרך צינור האוורור ונכנס לנקז, אך הצינור חסום. אם הכיור שלך אינו מנוקז וקו הביוב אינו חסום, ייתכן שהגיע הזמן לחפש מקום אחר.

אם צינורות האוורור חסומים

הם יכולים להופיע בביתך במגוון דרכים, החל משטיפות רוח ועד שירותים או כיורים שאינם מנוקזים כראוי. אחת הדרכים לעשות זאת היא להתקין שסתום הלוכד את צינור הניקוז מהאסלה לכיור. מערכת אוורור היא צינור סניטרי המחובר לגג.

אם זו לא סתימה מוחלטת ואתה מבחין בדברים הבאים

בדוק את פתחי האוורור והצנרת שלך ופנה למומחה להערכת המצב. טיפוס על הגג אינו חלק ממדרגת השכר, אך ניתן לפנות חריצי אוורור בעליית הגג. אתה צריך מספיק מקום כדי לגשת לצינורות האוורור שלך (PVC, לא ברזל יצוק).

Similar Posts