איך לפתוח ביוב

איך לפתוח ביוב בצורה נכונה?

ביוב הוא צינור המוביל שפכים וביוב מבתים ועסקים.

ביוב מחובר לרוב למפעל עירוני לטיהור שפכים והוא הדרך הנפוצה ביותר לפינוי פסולת נוזלית.

מהו ביוב?

ביובים הם צינורות תת קרקעיים המובילים שפכים ושפכים אחרים. הצעד הראשון הוא לפנות לאינסטלטור שיגיע אליכם הביתה וייתן הצעת מחיר לעבודה. אנו ממליצים לפנות לחברת ביובית הכל לקו המומחית בתחום הביוב והצנרת.

כיצד פועלת מערכת הביוב?

ביוב הם צינורות תת קרקעיים המובילים שפכים וביוב הרחק מבתים ועסקים למכוני טיהור או מתקנים אחרים. ביוב עשוי בדרך כלל מבטון, מתכת או פלסטיק.

עיקרון הביוב הוא שהמי שפכים יזרמו דרך צינורות הביוב המחוברים לניקוז הבית. לאחר מכן ייאספו מי השפכים בביוב ראשי המחובר למתקן טיהור שפכים.

שפכים הם סוג של פסולת המיוצרת בבתים ובעסקים. ביוב הם הצינורות המובילים שפכים למכון טיהור שפכים. צינורות ביוב יכולים להיות עשויים מבטון, פלסטיק או מתכת. ביוב בדרך כלל קבורה מתחת לאדמה והם מובילים את הביוב למתקן טיהור שפכים.

העיקרון מאחורי הביוב הוא פשוט: הם מובילים את הביוב מהבתים והעסקים שלנו למתקן הטיהור שם ניתן לנקות אותם לפני שהם חוזרים לסביבה.

2 סיבות נפוצות לבעיות ביוב

בעיות ביוב יכולות להיגרם מסיבות שונות. נעבור על ארבע הסיבות הנפוצות ביותר לבעיות ביוב וכיצד לתקן אותן.

חדירת שורשים

שורשים מעצים, שיחים או צמחים אחרים יכולים להיכנס לצינור ולגרום לסתימתו. כדי לתקן בעיה זו, עליך לבדוק את החצר שלך לאיתור שורשים שעלולים להתקרב לצינור, להסיר אותם עם אוכל עשבים, או לקרוא לאיש מקצוע שהוכשר בתחום זה.

שורשי עצים

שורשי עצים יכולים גם לגרום לסתימות בצינורות שלך על ידי חדירת דרך סדקים באדמה מעל צינור הניקוז שלך. אם זה קורה לך, התקשר לחברת ביובית פתיחת סתימות שיוכלו להסיר את השורשים.

הצעד הראשון לפתרון בעיית ביוב הוא זיהוי הגורם לבעיה. ארבע הסיבות הנפוצות ביותר לבעיות ביוב הן:

  • -א) סתימה בקו הראשי או בצינור הביוב המוביל מהבית שלך לרחוב
  • -ב) צינור שבור או סדוק בתוך הבית שלך
  • -ג) סתימה בקו המסועף המוביל מביתך לנכס של שכן
  • -ד) שורשי עצים צומחים לתוך צינורות וחוסמים אותם

צינור שבור או צינור דולף – מה ההבדל הגדול?

ההבדל בין צינור שבור לצינור דולף הוא סוג הנזק. לראש דולף יש דליפה הדרגתית יותר, בעוד שלצינור שבור יש שבירה פתאומית בקו.

שני הגורמים הנפוצים ביותר להצפה בביוב הם צנרת שבורה וראשים דולפים. ההבדל בין השניים הוא שצינור שבור סביר יותר להיות בצינור תת קרקעי, בעוד שראש דולף סביר יותר להיות מעל הקרקע.

מערכת לאיתור נזילות בצנרת ביוב שבורה, פתיחת צנרת סתומה בצורה נקייה

תחזוקת הביוב כוללת אמצעי מניעה כדי למנוע בעיות עתידיות ובין היתר פתיחת סתימות ביוב. התחזוקה כוללת בדיקת נזילות וסתימות על מנת שניתן יהיה לתקן אותן לפני שיגרמו לבעיות גדולות יותר.

Similar Posts