איך לנקות נעלי ספורט

published

 

הקדמה: נעלי סניקרס הן אחד הפריטים ביותר בארון הבגדים של מי שרוצה להיראות מסוגנן. לא רק שזה נותן לבגד שלך נופך של מעמד, אלא יש לו גם שימוש מעשי.

נעלי סניקרס הן אחד מהפריטים החשובים ביותר בארון הבגדים של כל מי שרוצה להיראות מסוגנן. זה לא רק נותן מגע ספורטיבי לאאוטפיט, אלא הוא גם גורם לך להרגיש שאתה יכול לקחת על עצמך כל דבר שנקרה בדרכך.

לשמור עליהם נקיים זה כבר סיפור אחר. נעלי ספורט לא קלות לניקוי כי יש להן קמטים וקפלים הלוכדים לכלוך ואבק. אבל אל תפחד, כי אנחנו כאן כדי לעזור!

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לנקות את נעלי הספורט שלך, תלוי עד כמה הן מלוכלכות. לדוגמה, אם הם רק צריכים ניגוב מהיר עם מטלית לחה אז אין צורך במוצרים או כלים מפוארים. עם זאת, אם הם ממש מלוכלכים אז כדאי להשתמש בתכשיר ניקוי כמו שמפו או מים וסבון ולשפשף את הנעל עם

נעלי סניקרס הן אחד מהפריטים החשובים ביותר בארון הבגדים של כל מי שרוצה להיראות מסוגנן. זה לא רק נותן לאדם מראה מתוחכם ונקי, אלא שהם גם נוחים להליכה.

עם זאת, עם הזמן והשימוש, נעלי ספורט עלולות להתלכלך ולהציג ריח רע שעשוי להיות קשה להיפטר ממנו.

למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שאפשר לנקוט כדי לשמור על ריח רענן של הנעליים. אחת הדרכים היא לשים אותם בתוך מיכל עם סודה לשתייה או שארית קפה כדי שיספגו את הריח הרע. דרך נוספת היא באמצעות מברשת שיניים ישנה כדי לקרצף כל לכלוך או אבק על פני הנעל. ולבסוף, אפשר לשטוף את נעלי הספורט שלהם עם מים וסבון לפני שמייבשים אותם עם מטלית יבשה

הקדמה: מהי הדרך הטובה ביותר לנקות נעלי ספורט?

בחלק זה, נדבר על איך לנקות נעלי ספורט.

ישנן דרכים רבות לנקות נעלי ספורט, אך הדרך הטובה ביותר היא להשתמש במים וסבון.

אתה יכול גם להשתמש במברשת שיניים כדי לקרצף את הלכלוך מהנעליים שלך.

אם אין לך מים או סבון, אתה יכול להשתמש במטלית רטובה או מגבת נייר.

אתה לא צריך להשתמש באקונומיקה או מרכך כביסה על נעלי הספורט שלך כי זה יפגע בהן.

חשוב לדעת מהו סוג החומר ממנו עשויות הסניקרס שלכם לפני שאתם מנקים אותן. חומרים שונים דורשים טיפול שונה ולכן חשוב לדעת עם מה אתם מתמודדים.

עוֹר:

אין לשטוף נעלי ספורט מעור במכונה או לטבול במים. יש לנקות אותם באמצעות מטלית לחה ומברשת נעליים. אתה יכול גם להשתמש בחומר ניקוי או מרכך עור עליהם אם הם צריכים קצת אהבה וטיפול נוסף.

נובוק:

ניתן לכבס את נעלי Nubuck במכונה אך לא במים חמים. יש לייבש אותם גם בטמפרטורת החדר, שכן חום יתר יגרום להם להתייבש ולהיסדק. אסור להשרות או לטבול נעלי ספורט Nubuck במים, שכן הדבר יגרום לחומר להתנפח ולהיסדק.

זֶמֶשׁ

הדרך הטובה ביותר לנקות נעלי ספורט

הדרך הטובה ביותר לנקות נעלי ספורט היא להשתמש בתערובת של סודה לשתייה ומים.

מערבבים סודה לשתייה עם מים חמים בקערה. הרטיבו את נעלי הספורט במים ואז טבלו אותן בתערובת. הניחו להם לשבת כ-10 דקות, ואז שטפו אותם במים קרים.

ניקוי נעלי ספורט היא מטלה שלוקחת זמן שלא כולם רוצים לעשות. הדרך הטובה ביותר לנקות נעלי ספורט היא באמצעות מוצר הניקוי והכלים הנכונים. ישנם מוצרים רבים בשוק שניתן להשתמש בהם לניקוי נעלי ספורט, אבל זה תלוי בך כדי למצוא את זה שמתאים לך ביותר.

מנקה הסוליות הוא מוצר נהדר לניקוי נעלי הספורט שלך מכיוון שהוא מסיר לכלוך, בוץ וכתמים מהסוליות שלך במהירות ובקלות. חשוב גם לטפל בנעליים שלך על ידי הסרת לכלוך או פסולת מפני השטח של הנעליים שלך לפני החלת מוצר כלשהו. זה יעזור לך להפיק את המרב מחוויית ניקוי הנעליים שלך!